کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

تبریک

موفقیت دانش آموزان را در آزمون سراسری تبریک می گویم و امیدوارم دوره های جدید تحصیلات را با موفقیت بیشتر به پایان برسانند  

آقای سعید صالحی نژاد بهترین دانش آموز رشته تجربی - دکترای پزشکی دانشگاه یزد  

آقای حمید درویشی رتبه اول رشته ریاضی (نمونه خوارزمی ) - مهندسی نفت   

 

فقط مشخصات برترینها ذکر شده ( سایر پذیرفته شده ها ناراحت نشوند )

نظرات 5 + ارسال نظر
۱۱۵ یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ق.ظ

من قبول شدن اونارو هم به شما که یکی از بهترین معلم هاشون (مون) بودید وهم به خودشون که واقعا نتیجه تلاش خودشون بوده تبریک میگم و همچنین فرارسیدن عید فطر را به شما معلمِ ..... ( هیچ صفتی که برازنده شما باشه به ذهنم نمیاد .خوب .عالی.گران قدر .... )تبریک می گم .
تا 1 مهر خدا نگهدار

سلام
واقعا توفیق خداوند و تلاش این افراد باعث موفقیت آنها شده است.
خیلی از من تعریف کرده اید اگر قول نداده بودم که فقط نظراتی که حاوی توهین به افراد است را ویراش کنم قسمتی از نظر شما را حذف می کردم .
اول مهر منتظرتان هستم

استقلال جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://ssdargehan.blogfa.com

آقای رحیمی معلم اول شیمی جزیره به این سایت بروید و نگاه کنید شاید مورد پسندتان شد

نیک خو سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام من هم به شما و دانش اموزانتان تبریک می گم راستی صالحی نژاد داداش اون صالحی نزاد دکتر هستش؟

سلام
نخیر - پسر آقای صالح صالحی نژاد ( قبلا مدیر دبستان مهدی درگهان و مدتی در قسمت امتحانات اموزش و پرورش بخش مرکزی مشغول بودند) هستند.

حمید د سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام استاد واقعا نمونه مدرسه واقعا نمونه. بنده از زحمات شما و تمامی کارکنان مدرسه صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم که اگه از من دلخوری یا ... دارید منو عفو کنید.

۱۲۳ چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

با سلام لطفا کارنامه کنکوراقای سعید صالحی نژاد را در وبلاگتان بزارید با تشکر

سلام
انجام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد