کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

سفر حج تمتع

حال که خداوند این توفیق را نصیب بنده نموده است که امسال بتوانم فریضه حج تمتع را انجام دهم ، از همه دوستان تقاضای حلالیت و بخشش خطاها را دارم.

تاریخ و ساعت پرواز : سه شنبه 19 /8 /88 ساعت 4 بامداد

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید درویشی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام استاد.حال شما که الحمدلله که خوب هست.
بچه های نمونه در چه حالن؟
ان شالله که به سلامتی بریدو به سلامتی هم برگردید.
ما رو هم از دعاهای خیرتون محروم نکنید.
سلام همه بچه های نمونه و کارکنان و خصوصا آقای دریانورد رو برسونید.
با تشکر

سلام
الحمدلله خوبم
بچه های نمونه مشغول مطالعه هستند تعداد کمی هم خودشان را مشغول مطالعه نشان می دهند.
خدا این سفر را نصیب همه کند برای همه دوستان دعا کردم بعضیها را به اسم و بقیه را بدون ذکر نام آنها
همه دوستان سلام می رسانند

داود اسلامی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام آقای رحیمی
میدونم خیلی دیر شده ,ولی تبریک گرم منو بپذیرید شاید الان مدینه باشید خوشا نه سعادتون.
امیدوارم دعای خیرتون رابرامون فراموش نکرده باشید.
من خیلی اتفاقی این وبلاگ رو پیدا کردم .به هرحال امیدوارم همیشه دعای خیرتون پشتیبانمون باشه.
راستی شیمی آلی چقدر سخته....
باتشکر

سلام
نوشته شما را در هتل دار الهادی مکه مطالعه کردم.
سعی کردم برای همه دوستان دعا کنم البته اگر شرایط لازم برای استجابت دعا را داشته باشم
سخت نیست خیلی وسیع است مطالبی که شما در دوره متوسطه خواندید فقط جهت آشنایی با شیمی آلی بود
موفق و پیروز باشید

دریانورد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

باعرض سلام
گون از نسیم پرسید/دل من گرفته زینها/هوس سفر نداری ز غبار این بیابان/همه ارزویم اما چه کنم که بسته پایم/به کجا چنین شتابان /به هر ان کجا که باشد به جز این سرا سرایم/سفرت به خیر اما تو دوستی خدا را /چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی/به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را.
انشاالله به خیر و خوشی برگشته باشین.

سلام
الان مکه هستم از اینترنت هتل استفاده می کنم بعلت اینکه افراد دیگری هم می خواهند از اینترنت استفاده کنند فرصت جواب دادن ندارم

سعید صالحی نژاد دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

السلام علیکم استاد
حجکم مقبول و سعیکم مشکور و ذنبکم مغفور
از صمیم قلب به شما تبریک عرض می کنم. خداوند شما را برگزید و این توفیق بزرگ را نصیبتان فرمود ( ذالک فضل الله یوتیه من یشاء والله ذو الفضل العظیم ). چه توفیقی بزرگتر از این که انسان به زیارت مقدس ترین مکان روی زمین مشرف شود و تمام گناهانش بخشیده شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.
بسیار مشتاق دیدارتان هنگام بازگشت بودم ولی متاسفانه قسمت نشد چون روز جمعه باید برمی گشتم یزد.
التماس دعا

علیکم السلام دکتر
ممنون از لطف شما ، خداوند این سفر را نصیب شما بنماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد