کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

نتیجه کنکور سال 90 دانش آموزان خوارزمی

دوستان خواسته بودند که نتیجه کسب شده توسط دانش آموزان دبیرستان خوارزمی در آزمون سراسری سال 1390 را بنویسم

نظر به اینکه نتیجه خوب نبوده است به احتمال زیاد خود داوطلبان راضی نیستند که رتبه آنها نمایش داده شود

بهترین رتبه مربوط به آقای عماد زیوری در گروه علوم تجربی می باشد با رتبه 60 در سهمیه منطقه 3 و رتبه 646 کشوری ، ( به آقای زیوری تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی موفقیت می نماییم )

بقیه رتبه های 4 و 5 رقمی کسب کرده اند 

به امید نتایج بهتر در آزمون سراسری سال 1391

نتایج دبیرستان نمونه دولتی دخترانه محدثه ، بهتر از دبیرستان خوارزمی بوده است ( به دانش آموزان و مسئولین دبیرستان محدثه تبریک می گوییم )  

نظرات 20 + ارسال نظر
دانش آموز یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ق.ظ

این انصاف نیست که ما را با دخترا مقایسه کنید دخترا علاوه بر دبیرای خودشون از کلاسهای دبیرای ما ( شما و آقای اعظمی ) هم استفاده کرده اند در کلاسهای گاج

سلام
مقایسه انجام نشده - موفقیت با تلاش حاصل می شود نه با کلاس

محمد تو فیق پاکوهی قشمی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://payiez.blogfa.com

السلام علیکم
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ی ملکوتی رمضان وجودتان ** عید سعید فطر مبارک**
و اما اون فرمول هایی که گفته بودی رو تو وبلاگ گذاشتم ولی ببخشید که به تاخیر افتاد من تو یک مکان شبانه روزی بودم به اینترنت دسترسی نداشتم .

۱۱۵ دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام
اقای رحیمی
پس رتبه های رشته ریاضی چی شد ؟ همه که بد نبود رتبه های خوب هم بینشون وجود داشت.

سلام
اگر میانگین امسال را با سال گذشته مقایسه کنید ضعیف بوده است در رشته ریاضی بهترین رتبه مربوط به آقای اسدی نژاد بود ( ۴ رقمی )
در کل توقع بیش از این بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام اقای رحیمی
لطفا نتیجه نهایی کنکور بچه های قشم رو اگه اطلاع دارید بزارید
هم نمونه و هم غیر نمونه

دانش آموزان پیش ریاضی خوارزمی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ

السلام علیکم آقای رحمیی خسته نباشید از اینکه 4 سال واسه ما زحمت کشیدی اما آخر فصل نتیجه ها را که باید برداشت کنیم همه آفت زده بود آقای رحمیی از اینکه در این 4 سال شما برای ما از جان ودل زحمت کشیدی کمال تشکر را داریم و از الله منان اجر شما را خواستاریم نمیدانم با چه رویی با شما صحبت کنم اما از شما عذر میخواهم که این مسله را بیان کنیم چاره ای هم نداریم جز گفتن:شما ما را با دبیرستان محدثه مقایسه کردی خب دبیرستان محدثه دارای آزمایشگاه دبیرهایی در درس ... و ..... بالاتر و دارای کتابخانه اما دبیرستان خوارزمی فقط به فکر بالا اوردن ساختمان آزمایشگاه و کتابخانه راستی این کتابخانه با آزمایشگاه دارای دزدگیر قوی است که یه موش که رد بشه به صدا در می اید ازمایشگاه خالی را دزد گیر زدن مثل اینکه ... بعدش امکاناتی که مسولان قشم به دختر ها دادند اصلا قابل مقایسه با پسرها نیست و مسولان قشمی هم که !!!! بعدش .... من یک آمار از بچه های ریاضی دارم و آن اینکه بعضی هاشون میخواهند برای کنکور 91 بخونند و رتبه خوب کشوری را کسب نمایند از شما هم میخواهیم برای همه ما دعا کنید که انشالله قبول شیم راستی بهترین دبیر ما در همه درس ها آقای رحمیی بود و است و خواهد بود راستی از شما میخواهیم که رتبه های برتر محدثه را اعلام کنید تا بفهمیم آنها چه کارها کردند با تشکر و به امید دیدار

علیکم السلام - مجبور شدم بعضی قسمتهای نظر شما را حذف و به جای آن از ؛ ... ؛ استفاده کنم - مقایسه کردن را صحیح نمی دانم پس مقایسه ای انجام نشده است.
دانش آموزان دبیرستان محدثه یا مسئولان آن آموزشگاه اگر صلاح بدانند و اطلاعات لازم را ارسال نمایند درج خواهد شد.
محتاجم به دعا - همیشه برای همه شما و در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داشتم دارم و خواهم داشت.

ساحل سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

با سلام وتبریک به بچه های خورازمی و محدثه
من دانش اموز محدثه بودم.... یه نیمچه ازمایشگاهی هست که هم اسمش کتابخونس... هم ازمایشگاه شیمی و هم زیست... کارگاه کامپیوتر هم نامیده میشه و خرده کارای دیگه....

خورازمی رو نمیدونم اما محدثه بیشتر تلاش خود بچه ها بوده البته از مسولین هم ممنویم ولی نقش اصلی رو خود بچه ها داشتن...

سلام
در اینگونه آزمون ها تلاش افراد بیشتر مشخص میشود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://google.com

سلام وب جالب داری مطالبتون در مورد شیمی خیلی کم اگه خواستی بیا تو وب من هر چیه خواستی پیدا میکنی

سلام
مطالب مربوط به شیمی با توجه به سوالات دانش آموزان خوارزمی نوشته شده است
ممنون ولی آدرس موتور جستجوگر گوگل را داشتم ( وب شما همین است؟!!!!)

پشت کنکوری سر در گم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام،آقای رحیمی،یه چیزی توی این وبت بریز،تا ملت بتونن استفاده کنن،وبتون از دیری به روز رسانی نشده،آقای رحیمی من یه خواهشی از شما داشتم به خدا جواب منو بدین خواهشا،سوال اول اینکه بهترین آزمون چیه؟که نزدیکتر به کنکور باشه و استاندارد؟دوما اینکه که ایا کلاس های کنکور در موفقیت ما نقش بهتری دارند یا نه ؟چون که من میخواهم تقریبا روزی 10 ساعت با جدیت و مرور مطالب بخونم اما در درس های ریاضی و فیزیک ضعف دارم که نمیدونم با جدیت چند بار تست بزنم و مرور کنم یا اینکه کلاس برم بهتره؟تو رو به خدا جواب منو بدین

سلام ، هر وقت موضوع جالبی به ذهنم برسد یا دوستان سوالی بپرسند مطلب می نویسم دوست ندارم مطالب را از جاهای دیگر کپی کنم ،پاسخ سوال اول : من این آزمونها را بررسی نکرده ام بهتر است با چند نفر از دوستانی که در آزمون ها شرکت کرده اند و نتیجه خوبی گرفته اند مشورت نمایید سوال دوم : مطالعه روزانه 10 ساعت ، آن هم به مدت حدود 10 ماه شاید خسته کننده باشد لذا پیشنهاد می شود که قسمتی از وقت مطالعه خود را برای یادگیری مطالب به روشهای دیگر ( دیدن فیلم های درسی ، شرکت در کلاسها ، تبادل اطلاعات درسی با سایر دوستان و ... ) اختصاص دهید خلاصه اگر کلاس خصوصی باشد از وقت استفاده بهتری می کنید موفق باشید.

دلسوز شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام به همگی پشت کنکوری های عزیز،من هم پشت کنکوری ام ،امیدوارم که امسال با جدیت درس بخونیم تا در دانشگاه های که میخوایم قبول شیم ،یه خبر جالب برای همتون دارم که در کنکور پارسال یه دختر پشت کنکوری با معدل9/5(نه و نیم)بعد از یه سال پشت کنکور رتبه 1800 منطقه خودشون رو کسب می کنه با روزی تقریبا 10 شاعت در روز مطالعه میخوام به همتون بگم که وضع ما که خیلی بهتره پس بچه ها درس بخونین که انشالله میتونین در دانشگاه هایی که میخوان قبول شین اگر خودتون بخاین و به معلم و ازمایشگاه و مدرسه ربطی نداره همه به زحمت های خودتون بستگی داره و اینها همه بهانه است که مدرسه من اینجوری مدرسه دخترا جور دیگه است نه بابا خودت جور دیگری هستی برو خودت رو اصلاح کن تا بفهمی که دنیا چجوریه!!!!!!!!!

دانش آموز درس نخون پیش ریاضی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام آقای رحیمی از شما به خاطر زحمت هاتون کمال تشکر را دارم و امیدارم همیشه سالم و سر زنده و موید باشیو در زندگی به پای این شیمی پیر شی ایشالله عرض از مزاحمت فقط تشکر و قدر دانی از شما دبیر دلسوز و مهربان که در کلاس درس با جدیت درس میدادی و مهربان بودی راستی آقای رحیمی دعا کن که ما امسال کنکور با رتبه بالا قبول شیم من خودم به شخصه به شرکت تویوتا سفارش میکنم که ماشین 2080 را سال دیگه خصوصی برای شما آماده کنه،البته قابل شما رو نداره

سلام ، نظر لطف شماست ، انجام وظیفه بوده
محتاجم به دعا - دعای برادر مومن در حق برادر مومنش احتمال قبولی بیشتری دارد (اگر لیاقت کلمه مومن را داشته باشم )

فضول شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام آقای رحیمی پس نتایج دبیرستان محدثه رو اعلام نکردین با تشکر

سلام
به دلایل زیر به درخواست دوستان پاسخ داده نشد 1 - اسامی قبولی های دبیرستان محدثه را ندارم. 2 - بدون رضایت خود فرد قبول شده و یا مسئولین آن آموزشگاه ، انتشار اسامی را صحیح نمی دانم. 3 - درست است که تعدادی از این افراد در کلاس های من حضور داشتند اما این وب مربوط به کلاس شیمی دبیرستان حوارزمی می باشد.

کنکور90 یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام آقای رحیمی کنکور امسال را تحلیل نکردی و نگفتی چند تا از سوالات اشتباه بوده لطفا اگه زحمتی نیست تحلیل کنید ممنون

بچه های خوارزمی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام علیکم آقای رحیمی در وب شما که چیزی پیدا نمیشه من بنده حقیر یه نظر دارم اگه قبول کنید و زحمتی نیست که خیلی خوبه سوالم اینه که درباره رشته های دانشگاهی که به شیمی ربط میشه در وبتون بذارین ممنون از بزگواریتون

سلام
پیشنهاد خوبی است بزودی اجرا خواهد شد

یه فضول دیگه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

پس بهنام حاجی زاده چی
چرا از آقای حاجی زاده تقدیر نمی شه ؟

سلام
آقای حاجی زاده هم زحمت کشیده که توانسته در گروه زبان خارجه رتبه دو رقمی کسب نماید.

هادی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ http://yasi_tt_2009.com

سلام خسته نباشید استاد.چه باحال نمیدونستم وبلاگ دارید

سلام
آدرس وب اشتباه تایپ شده یا سرکاریه؟

a.m چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام
اقای رحیمی همش خوب نبود نتیجه ها ی چه سالی خوب بوده ؟؟

سلام
مقایسه نسبی است باتوجه به امکانات و شرایط در مقایسه با مدارس نمونه ، بعضی سال ها نتیجه بهتر از سال 92 بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

شما که گفتی در ازمون 90 هم خوب نبوده ؟؟؟

سلام
2 نفر آدم خوب که با هم دوست بودند ( خوبی های یک نفر نسبت به دیگری کمی بیشتر بود ) هر دو نفر با فاصله زمانی حدود 20 ساعت وارد یک جمع شدند آیا ترتیب وارد شدن این دو دوست بر قضاوت افراد نسبت به این دو نفر اثر دارد یا خیر؟

[ بدون نام ] جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

من که پاسخ دادم شما تایید نکردی . فکر نکنم تو هین هم توش باشه

سلام
پاسخ شما تعریف از من بود و انتقاد از یک دبیر دیگر ، درسته که به نام دبیر اشاره نشده اما با همین راهنمایی جزیی شما بیش از 95 درصد دانش آموزان خوارزمی منظور شما را متوجه می شوند ، اگر ناراحت نمی شوید این نظر شما و نظرات مشابه را بصورت مستقیم با مدیر و دبیر مورد نظر در میان می گذارم ، امیدوارم تاثیر مثبتی داشته باشد.

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ

الا خو کار خو اهکه به ما . امسال دبیر ما نی . بله چه کنی که دل خونن
چوکن سال اول دوم گناه شو ه
ما خیلی پارسال مگو به دفتر مثل این که حرف ما خریدار ای نه

سلام
امسال آقای دریانورد جزیره نیستند ، از من خواسته شده که شیمی همه کلاسهای خوارزمی را تدریس کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

میگن رفته دکترای پزشکی بخونه
باز خوبه تمام هفته خوارزمی هستی
ولی منظور من کسه دیگه ای بود

دکترای شیمی یا پزشکی ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد