کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

اعلام نتایج مرحله اول

نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۹۱ اعلام شد.  

از نتایج دانش آموزان خوارزمی اطلاع دقیق و کاملی در اختیار ندارم ولی به نطر می رسد رتبه ۲ رقمی نداریم ( از ۳ رقمی شروع شده است ) - از دو نفر دانش آموزی که سال گذشته رتبه ۲ رقمی کسب کرده بودند تقدیر شده بود ( هر نفر مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی ) در نتیجه انتظار می رفت که این موضوع انگیزه ی باشد که دانش آموزان امسال رتبه های بهتری کسب نمایند.  

اگر اطلاع کامل و مستندی از نتایج دانش آموزان جزیره قشم در اختیار دارید بخصوص رتبه های برتر ... 

نظرات 8 + ارسال نظر
دوست شما چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ق.ظ

سلام اقای رحیمی خوبی
راستی یه سوال داشتم درمورد بازارکار رشته مهندسی شیمی و برق توی جزیره اگه جوابم بدی خیلی ممنون میشم

سلام - بهتر است از همین حالا به فکر مقاطع بالاتر از کارشناسی باشید. در مقطع لیسانس در جزیره بازار کار مهندسی شیمی بهتر است اما باتوجه به اینکه چند نفر از افراد بومی در این رشته مشغول تحصیل هستند فکر می کنم تا زمان فارغ التحصیلی شما بازار مهندسی برق بهتر از مهندسی شیمی شود ، متاسفانه آینده را نمی توان درست پیش بینی کرد پس بهتر است بگویم : الله اعلم
( اگر به رشته برق با گرایش های مختلف علاقه دارید فکر می کنم برق ، بهتر باشد)

دوست شما چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ق.ظ

راستی مهندسی مکانیک را فراموش کردم به نظر شما این سه رشته را من به ترتیب چطوری بنویسم یعنی اول کدوم را بنویسم وبعدی و....
ویه سوال سطح علمی دانشگاه سیستان بالاتر یا حکیم سبزواری(تربیت معلم سبزوار)
اگه جوابم رابدی خیلی ممنون میشم

سلام ، گرایش های مختلف این سه رشته و میزان علاقه شما و هدف شما از انتخاب هر رشته اولویت ها را مشخص می کند اما اگر دنبال ادامه تحصیل نیستید و دوست دارید زود مشغول کار شوید فکر می کنم ترتیب زیر به نفع شما باشد:
1- برق 2- مکانیک 3- شیمی
در کل هر سه رشته خوب است.
درباره دانشگاه سیستان اطلاعی ندارم پس نمی توانم با سبزوار مقایسه کنم

دوست شما پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ق.ظ

خیلی ممنون از این که من را راهنمایی کردی

سلام - اگر منظور از دانشگاه سیستان همان دانشگاه زاهدان است که سطح علمی آن در رشته های پایه خیلی خوب است از سبزوار بهتر است.

ساده پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام.خسته نباشیداقای رحیمی.اقای محمد شایسته989 شدند

سلام - در حد انتظار نیست

ساده پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام اقای رحیمی صادقانه ازتمام زحماتی که طی این 4سال برامون کشیدیدکمال تشکر رادارم وامیدوارم که درتمام مراحل زندگیتان سربلندوبیروز باشد وهمجنین مارا از دعا خیرتان دراین ماه عزیزولیالی قدربهرمندسازید.راستی شما اخرش معنی همسر رو نگفتید؟به نیابت از دانش اموزان بیش تجربی این متن را نوشتم .التماس دعا

سلام شما لطف دارید انجام وظیفه کردم
محتاجم به دعای همه دوستان - برای همه دوستان در این شب ها دعا می کنم ( سال ۸۸ در سفر حج تمتع برای دوستان دعا کردم ).
معنی همسر را چند سال دیگر در خواهید یافت عجله نکن

ساده جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام اقای رحیمی خسته نباشید بیشابیش عیدتان هم مبارک میخواستم بدونم تابستان کلاس خصوصی کار میکنید؟

سلام
عید شما هم مبارک - طاعات و عبادات قبول
شعبه گاج هلر را در اختیار دارم ( هلر - بازار اتحاد پلاک ۲۲۰ ) در خدمتم

نیکزاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار اقای رحیمی و با امیدقبولی طاعات و عبادات عید سعید فطر را به شما و همه همکاران زحمتکش تبریک عرض میکنم. بابت همه زحمات دوره متوسطه و پیش دانشگاهی یک دنیا تشکر...

سلام
عید فطر بر شما هم مبارک باشد - طاعات و عبادات قبول
انجام وظیفه بوده

_ دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام آقای رحیمی؛ شنیدم نمایندگی گاج رو گرفتید؛ منم شریک کنیدتا برای شما تبلیغ کنم؛ چطوره

سلام
اگر در سود و زیان شریک هستید در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد