کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

یادداشتی بر نظرات

 همانطور که قبلا اعلام شده بود نظرات همه بازدید کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد و فقط نظراتی که حاوی توهین یا غیبت افراد دیگر باشد نمایش داده نمی شود در چند ماه گذشته چند نظر ارسال شده بود که از روش تدریس یا شیوه برخورد بعضی از دبیران ومسئولین دبیرستان خوارزمی انتقاد شده بود من این نظرات را بعنوان درد دل دانش آموزان در نظر گرفتم ( با این فکر که دانش آموز مرا بعنوان سنگ صبور انتخاب نموده است ) در مواردی هم احساس کردم که دانش آموزان انتظار دارند من بعنوان نماینده دبیران پیام دانش آموزان را به افراد مذکور برسانم در چند مورد این کار هم انجام شد اما چند نکته که دانش آموزان عزیز نباید فراموش کنند:  

۱- مقایسه بین دبیران مختلف و مسئولین در سالهای مختلف زیاد صحیح نمی باشد زیرا شرایط هر فرد با فرد دیگر و هر سال با سال دیگر متفاوت است بعنوان مثال آیا شیوه برخورد و تدریس من در همه کلاس ها و در جلسات مختلف یک کلاس یکسان است ( البته پاسخ منفی است ) زیرا دانش آموزان متفاوت هستند نوع مطلب متفاوت است  - پس انتظار نداشته باشید همه دبیران مثل هم باشند. 

۲- نگاه مسئولین آموزش و پرورش به شیوه تدریش ونحوه ارائه مطالب و بطور خلاصه انتظارات آموزش و پرورش از آموزشگاه بر نحوه برخورد مسئولین موثر است. 

۳- دیدگاه افراد با هم یکسان نیست  

۴- طبق برنامه سازمان آموزش و پرورش به مرور باید دبیرستان خوارزمی از حالت شبانه روزی خارج شود ( به دانش آموزان سال اول در سال جدید خوابگاه تعلق نمی گیرد.  

۵- ...  

با همه این توضیحات قبول دارم که بعضی از همکاران در حد انتظار ظاهر نشدند ( اولین نفر خودم ) و بعضی از خواسته های دانش آموزان به جا بوده است اما به دلایل مختلف برآورده نشده است.  

امیدوارم از تفسیر این مطالب و نسبت دادن به فرد مشخصی خودداری نمایید.