کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

عدد اکسایش

 روش های تعیین عدد اکسایش را با کلیک بر روی عدد اکسایش ببینید 

برای مشاهده فیلم آموزش این مبحث به کانال تلگرام زیر مراجعه نمایید . 

t.me/rahimiholori


نظرات 1 + ارسال نظر
s یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام استاد خوبین؟
ان شاءالله که سالم و تندرست باشید
چقد روز میگذره زمان من تقریبا 9 سال پیش شادگرد شما بودم استاد
شما همیشه برای من یه الگو هستید
بهترین دوران تحصیلی دبیرستانم در توی کلاس شیمی شما بود، علاوه بر شیمی درس زندگی را از کلاس شما آموختم.
دبیرستان نمونه دولتی بودم.
بابت تمامی زحماتی که برای ما کشیدید بسیار سپاسگزرام استاد.

سلام ، وقت بخیر
خدا را شکر نعمت سلامتی برقراره
طی شد این عمر ، تو دانی به چه سان ...
شما لطف دارید
من باید از محضر بزرگواران استفاده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد