کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

کلاس شیمی نمونه دولتی خوارزمی

این وبلاگ به مطالب مطرح شده در کلاسهای درس شیمی دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی درگهان می پردازد . احمد رحیمی هلری

پاسخ شیمی کنکور ریاضی تیر 1402

پاسخ تشریحی 

نظرات 1 + ارسال نظر
S یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام استاد
حالتون خوبه؟
یاد دوران دبیرستان خوارزمی بخیر
الان 11 سال گذشته از دوران دبیرستان خوارزمیم
خاطرات خوب با استادهای بی نظیر مثل شما
و من چقد دلم تنگ شده برای شما و برای کلاس های بی نظیرتون
استاد من هنوز دارم درس می خونم
فک کنم قرار نیست این درس خوندن تموم بشهدارم به پست داک هم فک میکنم که از ایران برم ولی خیلی دوست داشتم توی قشم شهر خودمون بمونم اما افسوس ....
ممنونم استاد بابت همه روزهای خوبی که برامون ساختید.

سلام وقت بخیر
خدا را شکر نعمت سلامتی برقراره ، امیدوارم شما هم خوب و سلامت باشید
بهترین لحظات عمرم داخل کلاس و گذشته
شما استاد هستید
منم هنوز یاد می گیرم
روزهای خوب را با هم می سازیم ، حتی اگه کنار هم نباشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد